Գնորդը երաշխիքային վերանորոգման իրավունք ունի ամբողջությամբ լրացված երաշխիքային կտրոնի առկայության դեպքում` կտրոնի և կտրվող անդորագրերի վրա առևտրային կազմակերպության կնիքով և սույն երաշխիքի պայմանների ընդունումը հավաստող Գնորդի ստորագրությամբ: Երաշխիքային կտրոնում վաճառքի ամսաթվի բացակայության դեպքում պարտադիր է ՀԴՄ կտրոնի կամ հարկային հաշվի առկայությունը: Նշված պայմանների չկատարման դեպքում երաշխիքային վերանորոգման ծառայությունները չեն մատուցվում։
Երաշխիքային վերանորոգումը Գնորդի կողմից ձեռք բերված սարքի արդյունավետության և աշխատունակության վերականգմանն ուղղված գործուղությունների անվճար համալիր է: Գնորդը երաշխիքային վերանորոգման իրավունք ունի երաշխիքային ժամկետի ընթացքում, եթե սարքը շարքից դուրս է եկել սարքի նյութի թերության կամ սարքը թերի հավաքված լինելու պատճառով։
Գնորդը զրկվում է երաշխիքային վերանորոգման իրավունքից հետևյալ դեպքերում.
եթե երաշխիքային կտրոնում առկա են ուղղումներ, ոչ ընթեռնելի գրառումներ, եթե ապրանքի վրա գործարանային պիտակը բացակայում է կամ վնասված է, սերիական համարը ոչ ընթեռնելի է կամ փոփոխված,
եթե ապրանքի անսարքությունները առաջացել են փոխադրման կամ շահագործման ընթացքում հասցված մեխանիկական վնասվածքների, ոչ պատշաճ պահպանման, տեխնիկական սպասարկում չանցկացնելու հետևանքով,
եթե խիստ աղտոտված է սարքի ներքին և արտաքին մակերեսը, պատված է աղտոտող ֆրակցիաներով... (կրճատված ցուցակ, ամբողջը կարող եք լրացնել անհրաժեշտության դեպքում)
շահագործման կանոնների խախտում...
կողմնակի կազմակերպությունների կողմից սարքի վերանորոգում կամ սարքի կառուցվածքի փոփոխում,
սարքի շահագործման շարունակելիություն՝ որևէ անսարքության ի հայտ գալուց հետո,
եթե անսարքությունները առաջացել են ձյուն, անձրև, բարձր խոնավություն, ագրեսիվ միջավայր, բարձր կամ ցածր ջերմաստիճան պայմաններում,
սարքի միացում ոչ համապատասխան էլ. կամ ջրային համակարգին...
սարքում կողմնակի նյութերի առկայություն...
տեխնիկական սպասարկման ուշացում...
ոչ պատշաճ վառելիքի կամ քսայուղերի օգտագործում...
այլ քիմիական միջոցների օգտագործում բացի Kärcher-ից,
սարքի մասերի բնական մաշվածություն...
բնական աղետ, հրդեհ և այլն հետևանքով վնաս,
Մոնտաժման, տեղադրման, գործարկման կարգավորման, մաքրման, պլանային տեխնիկական սպասարկման ծառայությունները, ինչպես նաև պրոֆիլակտիկ աշխատանքները չեն ներառվում երաշխիքային պարտավորությունների մեջ և տրամադրվում են վճարովի հիմունքով, եթե դա նախատեսված չէ առանձին համաձայնությամբ:
Վաճառողը չի փոխհատուցում սարքի անսարքության ընթացքում Գնորդի կրած ծախսերը՝ ներառյալ հեռախոսազանգերը, այլ սարքի վարձակալությունը, փոխադրումը և բաց թողնված օգուտը։
Երաշխիքային ժամկետը ըստ ապրանքի կատեգորիայի.
Կենցաղային տեխնիկա: 24 ամիս գնման օրվանից
Պրոֆեսիոնալ սարքավորումներ: 12 ամիս գնման օրվանից