Գնորդը երաշխիքային վերանորոգման իրավունք ունի ամբողջությամբ լրացված երաշխիքային կտրոնի առկայության դեպքում` կտրոնի և կտրվող անդորագրերի վրա առևտրային կազմակերպության կնիքով և սույն երաշխիքի պայմանների ընդունումը հավաստող Գնորդի ստորագրությամբ: Երաշխիքային կտրոնում վաճառքի ամսաթվի բացակայության դեպքում պարտադիր է ՀԴՄ կտրոնի կամ հարկային հաշվի առկայությունը: Նշված պայմանների չկատարման դեպքում երաշխիքային վերանորոգման ծառայությունները չեն մատուցվում։
Երաշխիքային վերանորոգումը Գնորդի կողմից ձեռք բերված սարքի արդյունավետության և աշխատունակության վերականգմանն ուղղված գործուղությունների անվճար համալիր է: Գնորդը երաշխիքային վերանորոգման իրավունք ունի երաշխիքային ժամկետի ընթացքում, եթե սարքը շարքից դուրս է եկել սարքի նյութի թերության կամ սարքը թերի հավաքված լինելու պատճառով։
Գնորդը զրկվում է երաշխիքային վերանորոգման իրավունքից հետևյալ դեպքերում.
- եթե երաշխիքային կտրոնում առկա են ուղղումներ, ոչ ընթեռնելի գրառումներ, եթե ապրանքի վրա գործարանային պիտակը բացակայում է կամ վնասված է, սերիական համարը ոչ ընթեռնելի է կամ փոփոխված,
- եթե ապրանքի անսարքությունները առաջացել են փոխադրման կամ շահագործման ընթացքում հասցված մեխանիկական վնասվածքների, ոչ պատշաճ պահպանման, տեխնիկական սպասարկում չանցկացնելու հետևանքով,
- եթե խիստ աղտոտված է սարքի ներքին և արտաքին մակերեսը, պատված է աղտոտող ֆրակցիաներով... (կրճատված ցուցակ, ամբողջը կարող եք լրացնել անհրաժեշտության դեպքում)
- կա շահագործման կանոնների խախտում...
- կողմնակի կազմակերպությունների կողմից սարքի վերանորոգում կամ սարքի կառուցվածքի փոփոխում,
- սարքի շահագործման շարունակելիություն՝ որևէ անսարքության ի հայտ գալուց հետո,
- եթե անսարքությունները առաջացել են ձյուն, անձրև, բարձր խոնավություն, ագրեսիվ միջավայր, բարձր կամ ցածր ջերմաստիճան պայմաններում,
- սարքի միացում ոչ համապատասխան էլ. կամ ջրային համակարգին...
- սարքում կողմնակի նյութերի առկայություն...
- տեխնիկական սպասարկման ուշացում...
- ոչ պատշաճ վառելիքի կամ քսայուղերի օգտագործում...
- այլ քիմիական միջոցների օգտագործում բացի Կերխերից,
- սարքի մասերի բնական մաշվածություն...
- բնական աղետ, հրդեհ և այլն հետևանքով վնաս,
Մոնտաժման, տեղադրման, գործարկման կարգավորման, մաքրման, պլանային տեխնիկական սպասարկման ծառայությունները, ինչպես նաև պրոֆիլակտիկ աշխատանքները չեն ներառվում երաշխիքային պարտավորությունների մեջ և տրամադրվում են վճարովի հիմունքով, եթե դա նախատեսված չէ առանձին համաձայնությամբ:
Վաճառողը չի փոխհատուցում սարքի անսարքության ընթացքում Գնորդի կրած ծախսերը՝ ներառյալ հեռախոսազանգերը, այլ սարքի վարձակալությունը, փոխադրումը և բաց թողնված օգուտը։
Երաշխիքային ժամկետը ըստ ապրանքի կատեգորիայի.
Կենցաղային տեխնիկա: 24 ամիս գնման օրվանից
Պրոֆեսիոնալ սարքավորումներ: 12 ամիս գնման օրվանից